ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Больше-Чураков жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Больше-Чураковская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области
Больше Чураков ауылы, Почтовая көшесі
8 (71445) 35-9-16
bolshechurakovka@altynsarinroo.edu.kz

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Больше-Чураков жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Больше-Чураковская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области

МЕНЮ

Біз сіздермен сәлемдесуге
қуаныштымыз мектебіміздің ресми сайтында!

Сайт біздің қалай екенімізді білгісі келетіндердің
барлығына арналған оқу орны.

Бөлімге өтіңіз

WhatsApp Image 2024 10 18 at 15.52.16

Бірінші сынып оқушысының мектепке бейімделуінің сәттілігі мұғалімнің, ата-ананың және психологтың күш-жігерінің үйлесімділігіне байланысты. Бұл әр балада әр түрлі болатын өте күрделі процесс.   

Бейімделу-бұл тұлғаны әлеуметтендіру механизмі, оны жаңа қатынастар мен әлеуметтік байланыстар жүйесіне қосу. Бірінші сынып оқушысын мектепке қабылдау кезінде ол өмір сүрудің мүлдем басқа жағдайларына және қарым-қатынастың жаңа шеңберіне түседі.

 

Бірінші сынып оқушыларын мектепке бейімдеу мәселелері бүкіл білім беру жүйесіне қатысты. Мектепке бірінші рет келген әр бала ересек ата — ана мен мұғалімнің қолдауын күтеді, алаңдайды, алаңдайды және күтеді. Осы кезеңде шешілуі керек негізгі міндет-баланың даралығын сақтау, қолдау және дамыту.

 Педагог-психолог Л. Л. Ашаева 1-сынып оқушыларына "мектепке не үшін барады"атты сауалнама және бейімдеу сабағын өткізді. Сабақтың мақсаты: балалардың оқушының жаңа мәртебесін түсінуі.

Сабақ сәлемдесуден басталды. Сабақ барысында бірқатар тапсырмалар орындалды: "суреттер-жұмбақтар", "сабақ немесе өзгеріс" жаттығулары, "мұрын, еден, төбе", "оқушы немесе мектеп жасына дейінгі бала", "бір, екі, үш — сыбырлар!»

Өткізілген жаттығулар нәтижесінде балалар мектеп ережелерімен танысты, балаларда оқушы мен мектеп жасына дейінгі баланың құқықтары мен міндеттері туралы шынайы түсініктер қалыптастырды, мектептегі мінез-құлық ережелері туралы білімдерін бекітті.

Сабақ соңында балалар мектеп не үшін қажет екенін, оқушының жаңа мәртебесін түсінді, оқу ынтымақтастығы дағдыларын үйренді, оқуға деген құштарлығын нығайтты.

© 2024. Все права защищены.