Бірінші сынып оқушысының мектепке бейімделуінің сәттілігі мұғалімнің, ата-ананың және психологтың күш-жігерінің үйлесімділігіне байланысты. Бұл әр балада әр түрлі болатын өте күрделі процесс.
Бейімделу-бұл тұлғаны әлеуметтендіру механизмі, оны жаңа қатынастар мен әлеуметтік байланыстар жүйесіне қосу. Бірінші сынып оқушысын мектепке қабылдау кезінде ол өмір сүрудің мүлдем басқа жағдайларына және қарым-қатынастың жаңа шеңберіне түседі.
Бірінші сынып оқушыларын мектепке бейімдеу мәселелері бүкіл білім беру жүйесіне қатысты. Мектепке бірінші рет келген әр бала ересек ата — ана мен мұғалімнің қолдауын күтеді, алаңдайды, алаңдайды және күтеді. Осы кезеңде шешілуі керек негізгі міндет-баланың даралығын сақтау, қолдау және дамыту.
Педагог-психолог Л. Л. Ашаева 1-сынып оқушыларына "мектепке не үшін барады"атты сауалнама және бейімдеу сабағын өткізді. Сабақтың мақсаты: балалардың оқушының жаңа мәртебесін түсінуі.
Сабақ сәлемдесуден басталды. Сабақ барысында бірқатар тапсырмалар орындалды: "суреттер-жұмбақтар", "сабақ немесе өзгеріс" жаттығулары, "мұрын, еден, төбе", "оқушы немесе мектеп жасына дейінгі бала", "бір, екі, үш — сыбырлар!»
Өткізілген жаттығулар нәтижесінде балалар мектеп ережелерімен танысты, балаларда оқушы мен мектеп жасына дейінгі баланың құқықтары мен міндеттері туралы шынайы түсініктер қалыптастырды, мектептегі мінез-құлық ережелері туралы білімдерін бекітті.
Сабақ соңында балалар мектеп не үшін қажет екенін, оқушының жаңа мәртебесін түсінді, оқу ынтымақтастығы дағдыларын үйренді, оқуға деген құштарлығын нығайтты.