ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Больше-Чураков жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Больше-Чураковская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области
Больше Чураков ауылы, Почтовая көшесі
8 (71445) 35-9-16
bolshechurakovka@altynsarinroo.edu.kz

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Больше-Чураков жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Больше-Чураковская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области

МЕНЮ

Мектептегі барлық тәрбиелік іс-шаралар балалардың қажеттіліктері мен қызығушылықтарына, мектеп дәстүрлеріне, тұлғаның дамуына қажетті мәдени мұраларға негізделеді.

Оқушыларды өз халқының мәдениеті арқылы тәрбиелеу, жалпы мектеп істері, үйірмелер, секциялар, оқушылардың өзін-өзі басқаруы, мектептегі сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігі, мектептегі әлеуметтік-психологиялық қолдау, ата-аналар қоғамдастығымен жұмыс жасау тәрбие жүйесінің негізгі құрамдас бөліктері болып табылады. , тәуекел тобындағы балалармен және олардың отбасыларымен жұмыс.

Мектептің тәрбие жұмысының басым бағыттары:

- қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие беру

- рухани-адамгершілік тәрбие

- ұлттық тәрбие

- отбасы тәрбиесі

- дене тәрбиесі, салауатты өмір салты

Мектеп оқушыларын тәрбиелеудің мақсаты – Отанымыздың тарихи-мәдени мұрасымен таныстыру арқылы рухани дамыған, шығармашыл, адамгершілік және физикалық жағынан дені сау, өмірлік ұстанымын саналы түрде таңдауға қабілетті тұлғаны қалыптастыруға жағдай жасау.

 Әрбір баланың бойына адамгершілік, ізгілік, азаматтық, еңбекке деген шығармашылық көзқарас, барша тіршілік иелеріне құрметпен қарау – ұстаздар қауымын басшылыққа алатын, мектептің тәрбие жүйесі қаныққан жетекші құндылықтар.

Ағымдағы оқу жылында профессорлық-оқытушылық құрам келесі тапсырмаларды орындады:

Мәңгілік Ел ұлттық идеясын жүзеге асыру аясында жаңа қазақстандық патриотизмнің идеялық негізі болып табылатын негізгі жалпыадамзаттық ұлттық құндылықтар туралы студенттердің түсініктерін қалыптастыру үшін жағдай жасау.

«Рухани жағу» және «Туған жер» бағдарламаларын жүзеге асыру аясында жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағытталған студенттік өзін-өзі басқарудың ұжымдық шығармашылық әрекетіне студенттерді тарту.

Оқушыларды қосымша білім беру жүйесіне барынша қамту, өлкетану бағыты бойынша үйірмелерді дамыту;

«Өзін-өзі тану» МДҰ-ның сыныптан тыс жұмыстарға кіріктіру бағдарламасын жүзеге асыру.

Оқу-тәрбие процесінің тиімділігін бақылау жүйесін әзірлеу және енгізу (оқу-тәрбие процесінде болып жатқан өзгерістерді, оларды тудыратын факторларды дер кезінде анықтау және талдау);

Ата-аналардың шығармашылық мүмкіндіктерін ашу үшін педагогикалық мәдениетін көтеру, отбасылық дәстүр үлгілері бойынша отбасы тәрбиесін жетілдіру, бала тәрбиесіндегі отбасының рөлін күшейту.

Осы жылдар ішінде сынып жетекшілерінің құрамы тұрақты болып, бұл жұмыстың сабақтастығы сақталуда.

Сынып жетекшілері өз жұмыстарында балаларды ұйымдастырудың әртүрлі формаларын пайдаланды: әңгімелесу, дөңгелек үстелдер, сынып сағаттары, тренингтер, диспуттар, көрмелер .... Сынып жетекшілері оқу-тәрбие жұмысының жоспарына сәйкес сынып сағаттарын, сонымен қатар атаулы күндерге, оқиғаларға, жалпы мектептегі іс-шараларға арналған бірыңғай сынып сағаттарын өткізді. Сынып жетекшілерінің кәсіби дайындығы Сынып жетекшілігі туралы ережеде бекітілген заманауи талаптарға сай келеді.

Жұмыстың тиімділігін оң динамикадан байқауға болады:

мектеп оқушыларының психологиялық және физикалық денсаулық жағдайы;

оқушылардың білім деңгейі;

сыныптан тыс шараларға қатысу пайызы;

сыныптың қалыптасу деңгейі.

 

© 2024. Все права защищены.