"Әр сабақ тәлімгер үшін міндет болуы керек,
ол мұны алдын-ала ойластырып орындауы керек:
әр сабақта ол бір нәрсеге қол жеткізуі керек,
әрі қарай қадам жасаңыз және бүкіл сыныпты осы қадамға мәжбүрлеңіз"
К. Д. Ушинский
Сабақтың интроспекциясы педагогикалық қызметтің маңызды элементі болып табылады. Бұл мұғалімге өз қателіктерін анықтауға және оларды жеңуге барынша күш салуға мүмкіндік беретін интроспекция. Әр мұғалім сабақты интроспекциялауға уақыт бөлуі керек, өйткені бұл оның нәтижелерін зерттеуге және сабақтың тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді. Қазіргі сабаққа деген көзқарастар мен талаптардың жиі өзгеруіне байланысты мұғалімде қиындықтар туындауы мүмкін уақытты бөлу және сабақ құрылымы. Неліктен сабақтың интроспекциясы қажет? Барлығы өте қарапайым. Өз қызметіндегі кемшіліктерді талдай және анықтай алмайтын мұғалім екінші буын стандарттарының идеологиясына толық сәйкес келе алмайды.
Сыныптағы сабақтың интроспекциясы мүмкіндік береді:
- нақты оқу мақсаттарын тұжырымдау және оларға қаншалықты тез қол жеткізілгенін анықтау;
- жеке педагогикалық әдістер мен әдістердің тиімділігін түсіну;
- педагогикалық іс-әрекеттің бірнеше күшті шарттары қойылған міндеттерге қол жеткізуге әсер ететінін анықтаңыз;
- сабақ кезеңдерін жоспарлау және білім беру қызметінің нәтижелерін болжау қабілетін қалыптастыру;
- педагогикалық еңбекті жүргізу стратегиясын әзірлеу, мұғалімдердің кәсіби шеберлігі мен талантын дамытуды ынталандыру.
Әдістемелік сағаттың мақсаты жас педагогтарды сабақты талдаудың әртүрлі түрлерімен таныстыру, сабақты педагогикалық талдаудың сапасын арттыру жолдарын табу, сондай-ақ мұғалімнің педагогикалық шеберлігін жетілдіру үшін талдау нәтижелерін пайдалану болды.