Қазіргі уақытта Дарындылық мәселесіне қызығушылық артып келеді. Бұл бағыттағы басты міндеттер: дарынды балаларды анықтау, оқыту және дамыту болды. Дарындылық дегеніміз не?
Кез-келген талант, кез-келген дарындылық оның дамуына жағдай жасалған жағдайда көрінеді. Міне, отбасы мен мектептің ынтымақтастығы қажет. Отбасының міндеті-баланың бейімділігін уақытында көру, ал мектептің міндеті-оқушыны қолдау және олардың қабілеттерін дамыту, оларды жүзеге асыруға негіз дайындау. Мұндай білім алушыларға ерекше көзқарас қажет. Өйткені, оларға тек оқулықпен жұмыс жетіспейді: олар қосымша әдебиеттерді (сөздіктер, энциклопедиялар, көркем емес әдебиеттер) оқиды, әртүрлі салалардағы білімдерін дербес толықтырады. Сондықтан мұғалім зерттеуші ретінде де, жоба менеджері ретінде де, өзін-өзі дамыта алатын және оқушыларының дамуына көмектесетін инновациялық ойлау стилі бар адам ретінде де әрекет етуі керек. Осыған байланысты біздің мектепте ТЖБ басшысының орынбасары Гаухар Мырзабаевна Каналина әдістемелік сағат өткізді, оның мақсаты педагогтардың дарынды балалармен жүйелі жұмыс туралы түсінігін өзектендіру болды. Дарынды балаларды анықтау мұғалімнің мақсаты болмауы керек. Дарынды білім алушылар үшін басқа оқушыларға қарағанда оларға қажет жеке оқыту траекторияларын құру қажет. Дұрыс емес диагноз баланың жеке дамуына теріс әсер етуі мүмкін екенін есте ұстаған жөн.