Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Больше-Чураков жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Больше-Чураковская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области |
|
---|
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Больше-Чураков жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Больше-Чураковская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области
Мектеп туралы
1929 жылы 1 қыркүйекте шаруа жастары мектебінің (ШКМ) ашылуы біздің және оған іргелес ауылдар үшін үлкен оқиға болды. Содан кейін сыныптар топтар деп аталды. Басқа ауылдардың балалары колхоз деп аталатын аулаларда тұрды (мысалы, Анастасьевский, Новоалексеевский, Лихачевский, Новониколаевский аулалары). Мұнда аспаз колхозы да болды. Балаларды әкеліп, дүйсенбі күні, ал сенбі беріп, қалғанын өздері алатын үй.
Мектеп ашылған бірінші жылы оның меңгерушісі Лев Николаевич Шульгин болды. Мектепте бір жыл еңбек еткеннен кейін облыстық газеттің редакциясына жұмысқа орналасады. Ал оның орнына Самохвалов жұмысқа кірісті. Оқу практикамен тығыз байланысты болды. «Красный Восток» колхозының студенттері (Большая Чураковкадағы колхоз осылай аталды) малды қалай дұрыс азықтандыру керектігін, қыстауға қанша азық бірлігі қажет екенін зерттеп, фермаға барып, сиырдың мөлшерін өлшеп, анықтады. оған қанша жем қажет болды. 1930 жылы мектеп (қазіргі дәрігерлік амбулатория орнында) салынды.
ХХ ғасырдың 60-жылдары облыс қарқынды дамып, тың игеруге, жаңа кеңшарларға жақсы серпін берілді, облыс халқының саны артты, балалар мен студенттер саны артты. Мектептің техникалық жағдайы да көңілі толмай, ескіріп бара жатты. Ол өз функцияларын 30 жылдан астам атқарды.
Іздеуді оқып-үйрену
Мақсаттар:
- Мектепті одан әрі дамыту бойынша қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдауға мүмкіндік беретін себеп-салдарлық байланыстарға қолжетімділікпен педагогикалық процестің қызмет етуі мен дамуының мемлекеттік білім беру стандартының талаптарына сәйкестігіне қол жеткізу. Ақпараттық ресурстарды пайдалану арқылы оқу процесінің сапасы мен тиімділігін қамтамасыз ету.
- Оқушылардың жеке ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, білім алу мүмкіндіктерін, денсаулық жағдайын ескере отырып, білім берудің қолжетімділігін қамтамасыз ету, әртүрлі білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін оқу процесін одан әрі жетілдіру, бірыңғай ақпараттық ортаны дамыту.
Оқушылардың даму динамикасын қадағалау, олардың оқу материалын меңгеруі.
Тапсырмалар:
- пәнді оқытуда студенттердің негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыруды қамтамасыз ететін, студенттерді оқытудың тиімділігін арттыруға, студенттердің ғылыми іс-әрекетке қатысуына ықпал ететін компоненттерді нығайту;
- оқу үлгерімінің алдын алу, контингентті сақтау, психологиялық-әлеуметтік-педагогикалық қолдауды қажет ететін балалармен жұмысты даралау бойынша мектептің ата-аналар қоғамдастығымен бірлескен жұмысын ұйымдастыру.
Тәрбие жұмысы
Мектептегі барлық тәрбиелік іс-шаралар балалардың қажеттіліктері мен қызығушылықтарына, мектеп дәстүрлеріне, тұлғаның дамуына қажетті мәдени мұраларға негізделеді.
Оқушыларды өз халқының мәдениеті арқылы тәрбиелеу, жалпы мектеп істері, үйірмелер, секциялар, оқушылардың өзін-өзі басқаруы, мектептегі сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігі, мектептегі әлеуметтік-психологиялық қолдау, ата-аналар қоғамдастығымен жұмыс жасау тәрбие жүйесінің негізгі құрамдас бөліктері болып табылады. , тәуекел тобындағы балалармен және олардың отбасыларымен жұмыс.
Мектептің тәрбие жұмысының басым бағыттары:
- қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие беру
- рухани-адамгершілік тәрбие
- ұлттық тәрбие
- отбасы тәрбиесі
- дене тәрбиесі, салауатты өмір салты
Мектеп оқушыларын тәрбиелеудің мақсаты – Отанымыздың тарихи-мәдени мұрасымен таныстыру арқылы рухани дамыған, шығармашыл, адамгершілік және физикалық жағынан дені сау, өмірлік ұстанымын саналы түрде таңдауға қабілетті тұлғаны қалыптастыруға жағдай жасау.