ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Больше-Чураков жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Больше-Чураковская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области
Больше Чураков ауылы, Почтовая көшесі
8 (71445) 35-9-16
bolshechurakovka@altynsarinroo.edu.kz

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Больше-Чураков жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Больше-Чураковская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области

МЕНЮ

Біз сіздермен сәлемдесуге
қуаныштымыз мектебіміздің ресми сайтында!

Сайт біздің қалай екенімізді білгісі келетіндердің
барлығына арналған оқу орны.

Бөлімге өтіңіз
[powr-social-feed id="dd6cb421_1696481117"]

школа

Мектеп туралы

 1929 жылы 1 қыркүйекте шаруа жастары мектебінің (ШКМ) ашылуы біздің және оған іргелес ауылдар үшін үлкен оқиға болды. Содан кейін сыныптар топтар деп аталды. Басқа ауылдардың балалары колхоз деп аталатын аулаларда тұрды (мысалы, Анастасьевский, Новоалексеевский, Лихачевский, Новониколаевский аулалары). Мұнда аспаз колхозы да болды. Балаларды әкеліп, дүйсенбі күні, ал сенбі беріп, қалғанын өздері алатын үй.

Мектеп ашылған бірінші жылы оның меңгерушісі Лев Николаевич Шульгин болды. Мектепте бір жыл еңбек еткеннен кейін облыстық газеттің редакциясына жұмысқа орналасады. Ал оның орнына Самохвалов жұмысқа кірісті. Оқу практикамен тығыз байланысты болды. «Красный Восток» колхозының студенттері (Большая Чураковкадағы колхоз осылай аталды) малды қалай дұрыс азықтандыру керектігін, қыстауға қанша азық бірлігі қажет екенін зерттеп, фермаға барып, сиырдың мөлшерін өлшеп, анықтады. оған қанша жем қажет болды.  1930 жылы мектеп (қазіргі дәрігерлік амбулатория орнында) салынды.

ХХ ғасырдың 60-жылдары облыс қарқынды дамып, тың игеруге, жаңа кеңшарларға жақсы серпін берілді, облыс халқының саны артты, балалар мен студенттер саны артты. Мектептің техникалық жағдайы да көңілі толмай, ескіріп бара жатты. Ол өз функцияларын 30 жылдан астам атқарды.

Онлайн конференция

Іздеуді оқып-үйрену

Мақсаттар:

  • Мектепті одан әрі дамыту бойынша қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдауға мүмкіндік беретін себеп-салдарлық байланыстарға қолжетімділікпен педагогикалық процестің қызмет етуі мен дамуының мемлекеттік білім беру стандартының талаптарына сәйкестігіне қол жеткізу. Ақпараттық ресурстарды пайдалану арқылы оқу процесінің сапасы мен тиімділігін қамтамасыз ету.
  • Оқушылардың жеке ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, білім алу мүмкіндіктерін, денсаулық жағдайын ескере отырып, білім берудің қолжетімділігін қамтамасыз ету, әртүрлі білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін оқу процесін одан әрі жетілдіру, бірыңғай ақпараттық ортаны дамыту.

Оқушылардың даму динамикасын қадағалау, олардың оқу материалын меңгеруі.

Тапсырмалар:

  • пәнді оқытуда студенттердің негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыруды қамтамасыз ететін, студенттерді оқытудың тиімділігін арттыруға, студенттердің ғылыми іс-әрекетке қатысуына ықпал ететін компоненттерді нығайту;
  • оқу үлгерімінің алдын алу, контингентті сақтау, психологиялық-әлеуметтік-педагогикалық қолдауды қажет ететін балалармен жұмысты даралау бойынша мектептің ата-аналар қоғамдастығымен бірлескен жұмысын ұйымдастыру.

Подробнее

 

vosp rabota

Тәрбие жұмысы

Мектептегі барлық тәрбиелік іс-шаралар балалардың қажеттіліктері мен қызығушылықтарына, мектеп дәстүрлеріне, тұлғаның дамуына қажетті мәдени мұраларға негізделеді.

Оқушыларды өз халқының мәдениеті арқылы тәрбиелеу, жалпы мектеп істері, үйірмелер, секциялар, оқушылардың өзін-өзі басқаруы, мектептегі сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігі, мектептегі әлеуметтік-психологиялық қолдау, ата-аналар қоғамдастығымен жұмыс жасау тәрбие жүйесінің негізгі құрамдас бөліктері болып табылады. , тәуекел тобындағы балалармен және олардың отбасыларымен жұмыс.

Мектептің тәрбие жұмысының басым бағыттары:

- қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие беру

- рухани-адамгершілік тәрбие

- ұлттық тәрбие

- отбасы тәрбиесі

- дене тәрбиесі, салауатты өмір салты

Мектеп оқушыларын тәрбиелеудің мақсаты – Отанымыздың тарихи-мәдени мұрасымен таныстыру арқылы рухани дамыған, шығармашыл, адамгершілік және физикалық жағынан дені сау, өмірлік ұстанымын саналы түрде таңдауға қабілетті тұлғаны қалыптастыруға жағдай жасау.

Подробнее

Біздің сайтқа қош келдіңіз!

Құрметті ата-аналар, оқушылар, мұғалімдер және сайтымыздың қонақтары.

Біз сіздерді мектептің ресми сайтында қарсы алуға қуаныштымыз. Сайт біздің оқу орнымыздың қалай өмір сүретінін білгісі келетіндердің барлығына арналған. Жылдан жылға біздің мектепте көп нәрсе өзгереді, бірақ бір нәрсе өзгеріссіз қалады: мектеп балалар үшін әлі де бар және балаларға және сізге, Құрметті ата-аналарға әл-ауқат, сәттілік және қауіпсіздік кеңістігін беруге тырысады.Біздің мектеп-бұл үлкен, сенімді, жылы үй, онда жұмыс пен демалыс, мерекелер мен жұмыс күндері, ең бастысы – жақсы дәстүрлер бар.

Педагогтердің, білім алушылар мен олардың ата-аналарының өзара құрмет пен өзара көмекке негізделген ынтымақтастығы біздің жетістігіміздің кепілі болып табылады. Біз сәтсіз адамдар жоқ деп мәлімдейміз. Егер оған тиісті мүмкіндіктер Берілсе, бәрі жетістікке жете алады. Біз осындай мүмкіндіктерді барлығына ұсынамыз. Біздің мектеп-бұл дәстүрлі, жақсы қалыптасқан оқыту әдістері белсенді қолданылатын мекеме. Бұл ерекше, эмоционалды тартымды орта құрылған мектеп. Жалпымектептік мерекелердің, байқаулар мен іс –шаралардың, концерттер, фестивальдар, шығармашылық ойындардың жарқын атмосферасы-біздің мектептің мұғалімдері мен оқушылары осылай өмір сүреді. Көбірек білгіңіз келе ме?

Біздің сайтқа қош келдіңіз. Біздің мектеп туралы әлі де көп нәрсе айта аламыз. Оның беттерінде орналасқан ақпарат біздің мектептің тарихымен, оның дәстүрлерімен және құндылықтарымен, оқушыларымыздың оқудағы, спорттағы, өнердегі табыстарымен және жетістіктерімен танысуға мүмкіндік береді. Егер сайт біздің ұжыммен қарым-қатынастың жалғасы болса, біз әрқашан ашықпыз және қуанамыз. Құрметті достар! Біз сіздерді біздің тұрақты келушілеріміз және мүдделі әңгімелесушілеріміз болуға шақырамыз, өйткені біздің мектеп ертең қандай болатыны сіздің ұсыныстарыңызға байланысты болады!

Құрметпен, мектеп басшысы Лингер Алена Викторовна

 

Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк Туы

Ту – мемлекеттің егемендік пен біртұтастықты білдіретін басты рәміздерінің бірі. «Флаг» термині «vlag» деген нидерланд сөзінен шыққан және белгіленген көлем мен түстегі, әдетте елтаңба немесе эмблема түрінде бейнеленген, діңгекке немесе бауға бекітілген мата ұғымын білдіреді. Ту ежелден елдің халқын біріктіру және оны белгілі бір мемлекеттік құрылымға сәйкестендіру міндетін атқарып келеді.  

Тәуелсіз Қазақстанның Мемлекеттік туы ресми түрде 1992 жылы қабылданды. Оның авторы – белгілі суретші Шәкен Ниязбеков.

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік туы – ортасында шұғылалы күн, оның астында қалықтап ұшқан қыран бейнеленген тік бұрышты көгілдір түсті мата. Тудың сабының тұсында тік жолақ түрінде ұлттық өрнек нақышталған. Күн, оның шұғыласы, қыран және ұлттық өрнек бейнесі алтын түстес. Тудың ені мен ұзындығының арақатынасы – 1:2

Геральдика дәстүрінде әрбір түс белгілі бір ұғымды танытады. Мәселен, аспандай көк түс адам бойындағы адалдық, тазалық, сенімділік, мінсіздік сияқты қасиеттерді білдіреді. Сонымен қатар, көк түс түркі мәдениетінде терең символдық мәнге ие. Ежелгі түркілер аспанды тәңір-атаға балаған, ал олардың көк туы арғы ата-бабаларға деген адалдықты бейнеледі. Қазақстанның Мемлекеттік туында ол ашық аспанды, бейбітшілікті, игілікті білдірсе, түстің біркелкілігі еліміздің тұтастығын меңзейді.

Геральдика қағидаттарына сәйкес, күн байлық пен молшылықты, өмірді және күш-қуатты бейнелейді. Сондықтан еліміздің туындағы күн шапағы дәулеттілік пен бақуаттылықтың символы – алтын масақ пішінінде берілген. Қазақстанның мемлекеттік атрибутикасында күннің бейнеленуі еліміздің жалпыадамзаттық құндылықтарды қастерлейтінін дәлелдейді және жас мемлекеттің жасампаздық күш-қуатын, серіктестік пен ынтымақтастық үшін әлемнің барлық еліне ашық екенін айғақтайды..  

Қыран (бүркіт) бейнесі – көптеген халықтардың елтаңбалары мен туларында ерте кезден бері қолданылып келе жатқан басты геральдикалық атрибуттардың бірі. Бұл бейне әдетте биліктің, қырағылық пен мәрттіктің символы ретінде қабылданады. Күн астында қалықтаған бүркіт мемлекеттің қуат-күшін, оның егемендігі мен тәуелсіздігін, биік мақсаттар мен жарқын болашаққа деген ұмтылысын танытады. Бүркіт бейнесі еуразиялық көшпенділердің дүниетанымында айрықша орын алады және олардың түсінігінде бостандық пен адалдық, өрлік пен ерлік, қуат пен ниет тазалығы тәрізді ұғымдармен ұштасып жатады. Алтын бүркіт кескіні жас егемен мемлекеттің әлемдік өркениет биігіне деген ұмылысын көрсетеді.

Мемлекеттік тудың сабының тұсына тігінен ұзына бойына кескінделген ұлттық өрнектер – оның маңызды элементі. Қазақ ою-өрнектері – дүниені көркемдік тұрғыдан қабылдаудың халықтың эстетикалық талғамына сай келетін ерекше бір түрі. Түрлі формалар мен желілер үйлесімін танытатын өрнектер халықтың ішкі әлемін ашып көрсететін мәнерлі көркемдік құрал болып саналады. Тудың сабын жағалай салынған ұлттық өрнектер Қазақстан халқының мәдениеті мен дәстүрін символдық тұрғыда бейнелейді.

Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк Елтаңбасы

gerb_0.jpg

Елтаңбасы– мемлекеттің басты рәміздерінің бірі. Елтаңба («герб») термині немістің «erbe» (мұра) деген сөзінен шыққан. Мемлекеттің мәдени және  тарихи дәстүрін бейнелейтін символдық мәні бар үйлесімді пішіндер мен заттардың мирастық ерекшелік белгісін білдіреді

Қазіргі Қазақстан аумағын мекендеген қола дәуірінің көшпенділері кейін графикалық ұғымы «таңба» деп аталған ерекше символ-тотем арқылы өздерін танытқанына тарих куәлік етіп отыр. Алғаш рет бұл термин Түрік қағанаты тұсында қолданыла бастаған.

Егеменді Қазақстанның Елтаңбасы 1992 жылы ресми түрде қабылданды. Оның авторлары – белгілі сәулетшілер Жандарбек Мәлібеков пен Шот-Аман Уәлиханов.

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік елтаңбасы дөңгелек нысанды. Бұл – Ұлы дала көшпенділері айрықша қастер тұтқан өмір мен мәңгіліктің символы.

Мемлекеттік елтаңбаның орталық геральдикалық элементі – көгілдір түс аясындағы шаңырақ (киіз үйдің жоғарғы күмбез тәрізді бөлігі) бейнесі. Шаңырақты айнала күн сәулесі секілді тараған уықтар шаншылған. Шаңырақтың оң жағы мен сол жағына аңыздардағы қанатты пырақтар бейнесі орналастырылған. Жоғарғы бөлігінде – көлемді бес бұрышты жұлдыз, ал төменгі бөлігінде «Qazaqstan» деген жазу бар. Жұлдыздың, шаңырақтың, уықтардың, аңыздардағы қанатты пырақтардың бейнесі, сондай-ақ  «Qazaqstan» деген жазу – алтын түстес.

Көк күмбезін еске салатын және Еуразия көшпенділерінің дәстүрлі мәдениетінде тіршіліктің негізгі бастауының бірі боп саналатын шаңырақ – киіз үйдің басты жүйе құраушы бөлігі. Республиканың Мемлекеттік елтаңбасындағы шаңырақ бейнесі – елімізді мекендейтін барлық халықтардың ортақ қонысының, біртұтас Отанының символы. Шаңырақтың мықтылығы мен беріктігі оның барлық уықтарының сенімділігіне байланыстылығы секілді, Қазақстанда бақытқа жету әрбір азаматтың аман-есендігіне байланысты.

Аңыздағы қанатты тұлпарлар Мемлекеттік елтаңбадағы өзекті геральдикалық элемент болып саналады. Бағзы замандағы тұлпар бейнесі батылдықты, сенімділікті және ерік күшін танытады. Пырақтың қанаты Қазақстанның көпұлтты халқының қуатты және гүлденген мемлекет құру туралы ғасырлар бойғы тілегін аңғартады. Олар – шынайы ой-арман мен ұдайы жетілуге және жасампаз дамуға ұмтылыстың көрінісі. Сонымен қатар, арғымақтың алтын қанаттары алтын масақты еске салады, қазақстандықтардың еңбексүйгіштігін және еліміздің материалдық игілігін танытады.

Өткен ғасырларда мүйіз көшпенділердің табынушылық ғұрыптарында, сонымен қатар, жауынгерлік тудың ұшына орнату үшін белсенді пайдаланылған. Көктің сыйын, жердің игілігін, жорықтың жеңісін  әртүрлі жануарлардың мүйізі арқылы бейнелеу көптеген халықтардың символдық композицияларында елеулі орын алды. Сондықтан молшылық әкелетін мүйізі бар қанатты тұлпар семантикалық және тарихи түп-тамыры терең маңызды типологиялық образ болып саналады. 

Республиканың Мемлекеттік елтаңбасындағы тағы бір деталь – бес бұрышты жұлдыз. Бұл символды адамзат ежелгі заманнан бері пайдаланып келеді, ол адамдардың ақиқат сәулесіне, барлық игі аңсарларға және мәңгілік құндылықтарға деген ұдайы ұмтылысын білдіреді. Мемлекеттік елтаңбада жұлдыздың бейнеленуі қазақстандықтардың әлемнің барлық халықтарымен ынтымақтастық пен серіктестік орнатуға ниетті ел болуға  деген талпынысын танытады. Қазақстан тұрғындарының жүрегі мен құшағы бес құрлықтың өкілдері үшін қашанда ашық.

Елтаңбада қолданылған негізгі түс – алтынның түсі. Бұл – байлықтың, әділдіктің және кеңпейілділіктің символы. Сонымен қатар, көгілдір аспан түстес тудың түсі алтынның түсімен үйлесім тауып, ашық аспан, бейбітшілік және бақуат тіршілік ұғымдарын танытып тұр.

 

Қазақстан Республикасының Мемлеткеттік Әнұраны

Әнұран – мемлекеттің басты рәміздерінің бірі. Гректің «gimneo» сөзінен шыққан «гимн» термині «салтанатты ән» деген мағынаны білдіреді. Әнұран ел азаматтарын тиімді әлеуметтік-саяси тұрғыдан топтастырып, этномәдени тұрғыдан теңдестіру үшін негізгі мәнге ие, маңызды дыбыстық рәміз саналады. Тәуелсіз Қазақстанның тарихында еліміздің мемлекеттік әнұраны екі рет – 1992 және 2006 жылдары бекітілді.

Елдің дыбыстық рәмізінің танымалдығын арттыру мақсатында 2006 жылы жаңа мемлекеттік әнұран қабылданды. Оның негізі ретінде халықтың арасында кеңінен танымал «Менің Қазақстаным» патриоттық әні таңдап алынды. Ол әнді Шәмші Қалдаяқов 1956 жылы Жұмекен Нәжімеденовтің сөзіне жазған болатын. Қазақстан Президенті Нұрсұлтан Назарбаев әнге мемлекеттік әнұран жоғары мәртебесін беру және анағұрлым салтанатты шырқалуы үшін музыкалық туындының бастапқы мәтінін өңдеді. Қазақстан Парламенті 2006 жылы 6 қаңтарда палаталардың бірлескен отырысында «Мемлекеттік рәміздер туралы» Жарлыққа тиісті түзету енгізіп, еліміздің жаңа мемлекеттік әнұранын бекітті.

Сөзі - Нұрсұлтан Назарбаев пен Жұмекен Нәжімеденовтікі, музыкасы - Шәмші Қалдаяқовтікі  

Алтын күн аспаны,
Алтын дән даласы,
Ерліктің дастаны,
Еліме қарашы!
Ежелден ер деген,
Даңқымыз шықты ғой.
Намысын бермеген, 
Қазағым мықты ғой!

Қайырмасы:
Менің елім, менің елім,
Гүлің болып егілемін,
Жырың болып төгілемін, елім!
Туған жерім менің – Қазақстаным!

Ұрпаққа жол ашқан,
Кең байтақ жерім бар.
Бірлігі жарасқан,
Тәуелсіз елім бар.
Қарсы алған уақытты,
Мәңгілік досындай.
Біздің ел бақытты,
Біздің ел осындай!

Қайырмасы:
Менің елім, менің елім,
Гүлің болып егілемін,
Жырың болып төгілемін, елім!
Туған жерім менің – Қазақстаным!

 

Построчный перевод текста Государственного Гимна Республики Казахстан:
В небе золотое солнце,
В степи золотое зерно.
Сказание о мужестве – моя страна.
В седой древности Родилась наша слава,
Горд и силен мой казахский народ.

Припев:
О, мой народ!
О, моя страна!
Я твой цветок, взращенный тобой.
Я песня, звенящая на твоих устах,
Родина моя – мой Казахстан.

У меня простор неоглядный
И дорога, открытая в будущее.
У меня независимый,
Сплоченный, единый народ.
Как извечного друга
Встречает новое время
Наша счастливая страна, наш народ.

Припев:
О, мой народ!
О, моя страна!
Я твой цветок, взращенный тобой.
Я песня, звенящая на твоих устах,
Родина моя – мой Казахстан. 

© 2024. Все права защищены.