ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Больше-Чураков жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Больше-Чураковская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области
Больше Чураков ауылы, Почтовая көшесі
8 (71445) 35-9-16
bolshechurakovka@altynsarinroo.edu.kz

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Больше-Чураков жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Больше-Чураковская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области

МЕНЮ

Біз сіздермен сәлемдесуге
қуаныштымыз мектебіміздің ресми сайтында!

Сайт біздің қалай екенімізді білгісі келетіндердің
барлығына арналған оқу орны.

Бөлімге өтіңіз

5332542905958655533

Мектеп туралы

 1929 жылы 1 қыркүйекте шаруа жастары мектебінің (ШКМ) ашылуы біздің және оған іргелес ауылдар үшін үлкен оқиға болды. Содан кейін сыныптар топтар деп аталды. Басқа ауылдардың балалары колхоз деп аталатын аулаларда тұрды (мысалы, Анастасьевский, Новоалексеевский, Лихачевский, Новониколаевский аулалары). Мұнда аспаз колхозы да болды. Балаларды әкеліп, дүйсенбі күні, ал сенбі беріп, қалғанын өздері алатын үй.

Мектеп ашылған бірінші жылы оның меңгерушісі Лев Николаевич Шульгин болды. Мектепте бір жыл еңбек еткеннен кейін облыстық газеттің редакциясына жұмысқа орналасады. Ал оның орнына Самохвалов жұмысқа кірісті. Оқу практикамен тығыз байланысты болды. «Красный Восток» колхозының студенттері (Большая Чураковкадағы колхоз осылай аталды) малды қалай дұрыс азықтандыру керектігін, қыстауға қанша азық бірлігі қажет екенін зерттеп, фермаға барып, сиырдың мөлшерін өлшеп, анықтады. оған қанша жем қажет болды.  1930 жылы мектеп (қазіргі дәрігерлік амбулатория орнында) салынды.

ХХ ғасырдың 60-жылдары облыс қарқынды дамып, тың игеруге, жаңа кеңшарларға жақсы серпін берілді, облыс халқының саны артты, балалар мен студенттер саны артты. Мектептің техникалық жағдайы да көңілі толмай, ескіріп бара жатты. Ол өз функцияларын 30 жылдан астам атқарды.

Онлайн конференция

Іздеуді оқып-үйрену

Мақсаттар:

  • Мектепті одан әрі дамыту бойынша қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдауға мүмкіндік беретін себеп-салдарлық байланыстарға қолжетімділікпен педагогикалық процестің қызмет етуі мен дамуының мемлекеттік білім беру стандартының талаптарына сәйкестігіне қол жеткізу. Ақпараттық ресурстарды пайдалану арқылы оқу процесінің сапасы мен тиімділігін қамтамасыз ету.
  • Оқушылардың жеке ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, білім алу мүмкіндіктерін, денсаулық жағдайын ескере отырып, білім берудің қолжетімділігін қамтамасыз ету, әртүрлі білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін оқу процесін одан әрі жетілдіру, бірыңғай ақпараттық ортаны дамыту.

Оқушылардың даму динамикасын қадағалау, олардың оқу материалын меңгеруі.

Тапсырмалар:

  • пәнді оқытуда студенттердің негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыруды қамтамасыз ететін, студенттерді оқытудың тиімділігін арттыруға, студенттердің ғылыми іс-әрекетке қатысуына ықпал ететін компоненттерді нығайту;
  • оқу үлгерімінің алдын алу, контингентті сақтау, психологиялық-әлеуметтік-педагогикалық қолдауды қажет ететін балалармен жұмысты даралау бойынша мектептің ата-аналар қоғамдастығымен бірлескен жұмысын ұйымдастыру.

Подробнее

 

vosp rabota

Тәрбие жұмысы

Мектептегі барлық тәрбиелік іс-шаралар балалардың қажеттіліктері мен қызығушылықтарына, мектеп дәстүрлеріне, тұлғаның дамуына қажетті мәдени мұраларға негізделеді.

Оқушыларды өз халқының мәдениеті арқылы тәрбиелеу, жалпы мектеп істері, үйірмелер, секциялар, оқушылардың өзін-өзі басқаруы, мектептегі сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігі, мектептегі әлеуметтік-психологиялық қолдау, ата-аналар қоғамдастығымен жұмыс жасау тәрбие жүйесінің негізгі құрамдас бөліктері болып табылады. , тәуекел тобындағы балалармен және олардың отбасыларымен жұмыс.

Мектептің тәрбие жұмысының басым бағыттары:

- қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие беру

- рухани-адамгершілік тәрбие

- ұлттық тәрбие

- отбасы тәрбиесі

- дене тәрбиесі, салауатты өмір салты

Мектеп оқушыларын тәрбиелеудің мақсаты – Отанымыздың тарихи-мәдени мұрасымен таныстыру арқылы рухани дамыған, шығармашыл, адамгершілік және физикалық жағынан дені сау, өмірлік ұстанымын саналы түрде таңдауға қабілетті тұлғаны қалыптастыруға жағдай жасау.

Подробнее

Біздің сайтқа қош келдіңіз!

Құрметті ата-аналар, оқушылар, мұғалімдер және сайтымыздың қонақтары.

Біз сіздерді мектептің ресми сайтында қарсы алуға қуаныштымыз. Сайт біздің оқу орнымыздың қалай өмір сүретінін білгісі келетіндердің барлығына арналған. Жылдан жылға біздің мектепте көп нәрсе өзгереді, бірақ бір нәрсе өзгеріссіз қалады: мектеп балалар үшін әлі де бар және балаларға және сізге, Құрметті ата-аналарға әл-ауқат, сәттілік және қауіпсіздік кеңістігін беруге тырысады.Біздің мектеп-бұл үлкен, сенімді, жылы үй, онда жұмыс пен демалыс, мерекелер мен жұмыс күндері, ең бастысы – жақсы дәстүрлер бар.

Педагогтердің, білім алушылар мен олардың ата-аналарының өзара құрмет пен өзара көмекке негізделген ынтымақтастығы біздің жетістігіміздің кепілі болып табылады. Біз сәтсіз адамдар жоқ деп мәлімдейміз. Егер оған тиісті мүмкіндіктер Берілсе, бәрі жетістікке жете алады. Біз осындай мүмкіндіктерді барлығына ұсынамыз. Біздің мектеп-бұл дәстүрлі, жақсы қалыптасқан оқыту әдістері белсенді қолданылатын мекеме. Бұл ерекше, эмоционалды тартымды орта құрылған мектеп. Жалпымектептік мерекелердің, байқаулар мен іс –шаралардың, концерттер, фестивальдар, шығармашылық ойындардың жарқын атмосферасы-біздің мектептің мұғалімдері мен оқушылары осылай өмір сүреді. Көбірек білгіңіз келе ме?

Біздің сайтқа қош келдіңіз. Біздің мектеп туралы әлі де көп нәрсе айта аламыз. Оның беттерінде орналасқан ақпарат біздің мектептің тарихымен, оның дәстүрлерімен және құндылықтарымен, оқушыларымыздың оқудағы, спорттағы, өнердегі табыстарымен және жетістіктерімен танысуға мүмкіндік береді. Егер сайт біздің ұжыммен қарым-қатынастың жалғасы болса, біз әрқашан ашықпыз және қуанамыз. Құрметті достар! Біз сіздерді біздің тұрақты келушілеріміз және мүдделі әңгімелесушілеріміз болуға шақырамыз, өйткені біздің мектеп ертең қандай болатыны сіздің ұсыныстарыңызға байланысты болады!

Құрметпен, мектеп басшысы Лингер Алена Викторовна

 

3
Мамыр
2021

 

ҰБТ жылына 4 рет өткізіледі: қаңтар, наурыз және тамыз айларында – ақылы негізде қабылдау үшін және маусым-шілдеде – бюджет қаражаты есебінен білім беру грантын тағайындау конкурсына қатысу үшін. 2022 жылғы қаңтардағы ҰБТ 20 қаңтар мен 5 ақпан аралығында өтеді. Тестілеу бес пән бойынша жүргізіледі: үш міндетті және екі мамандандырылған. ҰБТ қатысушыларына 120 тест тапсырмасы беріледі, оның 15-і Қазақстан тарихынан, 15-і математикалық сауаттылықтан, 20-сы оқу сауаттылығынан және 35-і екі бейіндік пәннен. Ақылы тестілеу құны – 2242 теңге. Kaspi.kz мобильді қосымшасы арқылы үйден шықпай-ақ төлей аласыз. 2020 жылы ҰБТ форматына сәйкес 5 пән бойынша 120 сұрақ (20 + 20 + 20 + 30 + 30 = 120 тапсырма) ұсынылған, оның ішінде 3 міндетті және 2 маманданған, үміткер жоғары оқу орындарында сол мамандықтарға байланысты. жазылуды жоспарлап отыр. Барлық сұрақтар ескеріледі.

Тестілеу уақыты 3 сағат 30 минут. 50 өту балы өзгеріссіз қалды.Жоғары оқу орындарының барлық 175 мамандығы бейіндік пәндер контекстінде 10 комбинацияға бөлінген. Түлек өзі тапсыратын мамандықты анықтау үшін бейіндік пәндерді өзі таңдауы керек. (Мысалы, математик+физикаға тапсырған кезде талапкер 52 мамандықтың ішінен таңдау мүмкіндігіне ие болады).

Сонымен қатар, кейбір мамандықтар бойынша (мысалы, журналистика) профильдеу жүргізетін шығармашылық емтихан бар.

Мамандандырылған пәндер бойынша ҰБТ 30 тапсырмадан тұратын 2 блокты қамтиды. Оның 20-сы 5 жауаптың 1 жауабын таңдау мүмкіндігі бар тест, тағы 10 тапсырма да тест болып табылады, бірақ сізге ұсынылатын жауаптардың ішінен бірнеше дұрыс жауапты таңдау қажет.

2022 жылғы ҰБТ-ға өту балы өзгеріссіз қалды – 50 балл.

Барлығын дұрыс орындау арқылы алуға болатын ең жоғары балл – 140 (бірнеше жауабы бар тапсырмаларға 2 ұпай беріледі).

ҰБТ нәтижесімен келіспегендердің келесі күні сағат бірге дейін шағымдануға мүмкіндігі бар. Сонымен қатар, биыл шекті деңгейден өте алмаған түлектер қайтадан сынақ тапсыра алады.

Өту балын жинай алмаған талапкер 2022 жылдың тамызында немесе 2023 жылдың қаңтарында ҰБТ-ны қайта тапсыра алады. Бұл жағдайда тестілеу ақылы болады.

ҰБТ 2022 форматы туралы толық ақпарат

25
Шілде
2018

Материалы для подготовки к ОГЭ и ЕГЭ

© 2024. Все права защищены.